Garantie & klachten
Garantie
Bij Viamart geven we om onze producten en doen we ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Aanspraak op garantie
Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Standaard fabrieksgarantie
Op alle producten van Viamart zit standaard twee jaar fabrieksgarantie. Deze garantie dekt fouten en defecten die ontstaan tijdens het productieproces. Indien het gebrek binnen deze garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Contact bij garantie
Als u een probleem heeft met een product dat onder de fabrieksgarantie valt, neem dan contact met ons op. Wij bespreken graag de garantievoorwaarden en verdere stappen met u om het probleem op te lossen.
Bij Viamart streven we naar volledige tevredenheid en staan we altijd klaar om u te helpen bij eventuele problemen met onze producten.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@viamart.eu of contactpagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.